خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

جلسات فنی و لزوم مطالعه قبل از آن

از اوایل هفته اخیر جلسات مستمر و بی وقفه ای داشتیم برای بررسی فنی ۶ ماهه گذشته ماشین شتابدهنده. مثل جلسات سابق همکارانی از فرانسه؛ آلمان؛ ایالات متحده؛ ایتالیا؛ سوییس و اسپانیا هم آمده بودند تا نظرات و پیشنهادهایشان را بدهند. نتایج آزمایشات مربوط به مغناطیسها و منابع تولید میدانهای پالسیشان را هم ارایه دادم. در پایان هم از همکاری سه تن از همکاران در مرکز سینکروترون سولیل فرانسه و بسی دو آلمان تشکر کردم. 

 

------------------------------------  

 به خاطر عدم آگاهی کافی از انتخابات ریاست جمهوری ایران فعلا در اینمورد چیزی نمینویسم هر چند که میدانم تقریبا غالب ذهن ایرانیان شاید در اینروزها درگیر همین مسئله فوق العاده مهم باشد.  

ولی به یک مسئله امیدوارم و آن اینکه وزیر علوم و تحقیقات آینده آقای زاهدی نباشد. اینرا به خاطر تجربه حضورش در یک جلسه دو جانبه در اینجا و صحبتهای کمی بی سر و سامان در مقابل همتایش در اینجا نوشتم و البته الان از این موضوع بیش از ۱.۵ سال میگذرد و احتمالا هم در دولت آینده عوض میشود... زبان انگلیسی نه متوجه میشد و نه میتوانست صحبت کند. وقتی هم مترجمش حرفها را ترجمه میکرد جملاتی بی معنی ارایه میشد که زیبنده وزیر علم و فن یک کشور بزرگ نبود. خوب است برای وزرای دولت شرط یادگیری یک زبان زنده مثل فرانسه یا آلمانی یا انگلیسی را اجباری کنند.... صادقانه بگویم شاید در مورد موضوع جلسه و مشخصات فنی موضوعی که از ایران برای شرکت در آن به اینجا آمده بود بیش از نیم ساعت تمرکز و مطالعه نکرده باشد و این مانند یک تراژدی است....

 

---------------- 

یا مقلب القلوب و الابصار 

 یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال 

حول حالنا الی احسن الحال 

نظرات 4 + ارسال نظر
یک پیشنهاد برای تو شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:22 ق.ظ

آنکه با زندگی می سازد زندگی را می بازد
با زندگیت نساز زندگیت را بساز

سرمایه گذاری در کمپانی راه آسمان

دختربهار یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ب.ظ

من به جز در این روزهای اخیر زیاد مسائل سیاسی رو دنبال نمی کنم و در مورد این آقای وزیر که می گی چیزی نمی دونستم٬ واقعا متاسف شدم...
اتفاقات اخیر ایران برام باور کردنی نیست- شوکه ام و غمگین
اما سعی می کنم این تغییرات زندگیمو زیاد دچار تلاطم نکنه
شاید اونهایی که می خوان و تلاش می کنن از جمله خودمن روزی حالشون به بهترین حال تغییر پیدا کنه (-:
راستی من فکر می کردم که تو مستقل از دولت ایران اونجایی٬ ولی حالا که دیدم نوشتی وزیر اومده بود و اینا٬ خواستم بپرسم تو از طرف دولت ایران اونجا هستی؟

فریاد زمستان سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام بر شما
خواستم به دختر بهار عرض نمایم صرف برگزاری جلسه با وزیر علوم ایران بیانگر نماینده دولت بودن نیست .طبیعتا" کسی که در یک پروژه بین المللی فعالیت میکند نه تنها با وزیر علوم ایران بلکه با وزرای سایر کشورها هم ممکن است جلسه داشته باشد .حالا اتفاقا" ایشان ایرانی و وزیر علوم هم ایرانی.

دلاسرا پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ق.ظ

جسی فینو الترا بایونیرا ژاشیکویچ رامون دلاسرا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد