خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

زمین مرجع الکتریکی

مدتی به خاطر مشغله کاری و نیاز به تمرکز بیشتر و فکر کردن به آنها! نتوانستم وبلاگ را آپدیت کنم. در این مدت مسئله زمین الکتریکی Grounding Earthing ساختمان شتابدهنده را به جای قابل قبولی رساندم و آزمایشات الکتریکی مربوط به الکترومگنتهای پالسی را کمی هموار کردم. چندین فیلم جالب ایرانی تماشا کردم و دو سه بار اتفاقی کمی زیر باران زمستانی قدم زدم. در ضمن به مناسبت ماه محرم دو شب به سفارت ایران رفتم. در خبرها هم از پایین آمدن قیمت مسکن در ایران بسیار خوشحال شدم.

در آزمایشات مربوط به الکترومگنتهای پالسی درسهای جالبی گرفتم. علاو بر درسهای فنی؛ ولی این اولین باری بود که اثر زمین کردن تجهیز را در نتایج آزمایش واضحتر دیدم. برای دیدن سیگنالهای انتهایی از یک اسیلوسکوپ حساس ۱۰ هزار یورویی استفاده شد و دیدم که چگونه سیگنالهای الکتریکی بدون رفرنس(زمین).....