خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

ایندوس

از دو روز بیش که اینجا هستم خیلی چیز های عجیب غریب دیده ام. هم از نظر فرهنگی هم خورد و خوراک و هم نحوه و مزه غذاها. در زمینه علوم و فنون هم فکر نمیکردم اینقدر بیشرفت کرده باشند. با تعدادی از مهندسین اینجا که کار ساخت شتابدهنده ایندوس ۲ را انجام داده اند هم صحبت هایی داشتم. دیروز شنیدن سخنرانیهای بعد ظهر را کنسل کردم و به آشنایی بیشتر با طراحان اینجا صحبت کردم. اول که فکر میکردند از کشورهای اروبایی در اینجا شرکت کردم زیاد اطلاعات نمیداند ولی بعد که متوجه شدند از ایران هستم کلی اطلاعات زیقیمت در زمینه کاریشان میداند و از بیشتر لابراتوارهایشان بازدید کردم. از لابراتوار الکترومگنت سوبر کانداکتور بازدید کردم و دیدم که چقدر در زمینه های سوبر هادیها بیشرفت کرده اند. کارهای زیادی برای مرکز اروبایی سرن تحت بروژه های ال.اچ.سی انجام داده بودند. ولی تقریبا همه کارهای طراحی و ساخت و تست را خودشان انجام داده و بعد به سویس فرستادند. کی بورد اینجا فارسی ندارد و نوشتن همچی هم ساده نیست.
نظرات 1 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ب.ظ http://teatime.mihanblog.com

سلام
teatime اگر چه کوتاه زمانیست ولی میتواند باحضور شما پربار باشد!
teatime تنها وقت نوشیدن یک چای نیست که درنگی است برای گفتن و شنیدن
teatime یعنی: خاطرات یک دوست... قصه های یک همسفر...
غصه های یک همکار... تجربیات یک پیشکسوت...
و شاید درد دلهای یک دریانورد...
teatime قطره ای مجازی از اقیانوس بیکران اینترنت و مجال گفتگوی دریانوردا نیست که نه تنها دل که هستی خود را به دریا زده اند!!
وبلاگ جالبی داری.
به من سر بزن و چنانچه باتبادل لینک موافقی خبرم کن.
منو با عنوان: "نوشیدن یه چای داغ!" لینک کن و بگو دوست داری با چه عنوانی لینک بشی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد