خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

بازهم سفر سانفرانسیسکو

مقاله ای با عنوان «طراحی الکترومگنتهای پالسی(ضربه ای) برای تزریق الکترونها به درون حلقه انبارنده» به کنفرانس شتابگرهای امریکا که امسال در نیومکزیکو برگزار میشود رجیستر کردم. احتمال اینکه در ماه جون در آن کنفرانس شرکت کنم زیاد است ولی کاملا مطمئن نیستم؛ این بستگی به مسایل زیادی دارد... هوا مدتی است شدیدا سرد شده ولی باران درست حسابی نزده است در نتیجه از ا متر آو فکت هوا کمی خشک است..

-----------------------------------------

بعضی وقتا در برخوردهای روزانه با افرادی روبرو میشوم که نوع نگرششان به زندگی برایم خیلی عجیب است. بعضیها را دیده ام به جای تمرکز روی مسایل شخصی و رفع آنها؛ انرژی خود را صرف فکر کردن به چیزیهایی میکنند که برای حال و آینده شان سودی ندارد. از یکی از آنها پرسیدم چرا به دنبال مسایل معین و قابل حل در زندگیت نمیروی به جای اینکه همیشه از سیاست و اجتماع و .. ناله کنی؛ به جای اینکه بپرسی « مرغ اول بود یا تخم مرغ» بهتر است بپرسی که چطور میتوانم از مرغ و تخم مرغ استفاده کنم.  او به من جواب داد منظورت از مسئله چیست؟ منظورت از حل کردن چیست؟ منظورت از زندگی چیست؟... اینقد از این کلمات بکار برد که گفتم من عمیقا معذرت میخواهم. هر جور که دوست داری باش.

نظرات 3 + ارسال نظر
esfahanwebshop شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.esfahanwebshop.info

با عرض سلام و خسته نباشید
با تشکر از مطالب مفیدی که در صفحه اینترنتی خود قرار داده اید بسیار آموزنده و مورد استفاده است
لذا در این خصوص گروه طراحان وب اصفهان در نظر داردبا همکاری شما (باعث افتخار ماست که پیشنهاد مارا به دید منت قبول بفرمایید)هاست ودمین رایگان در اختیار شما قرار دهد تا مرجع کاملی از مطالب در یک پایگاه اینترنتی مورد استفاده بازدید کننده ها باشد.

شما را نیزبرای تبادل بنر نیز دعوت می کنیم

برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن09133112920ویا2257814 -0311تماس حاصل فرمایید.

تا چند روزه آینده


این نکته قابل ذکر است زحمات شما بدون دست مزد نمی ماند

منتظر تماس شما هستیم

www.esfahanwebshop.info







شری پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام

خوبین؟


واقعا چرا سطح فکر بعضی از مردم ما انقدر پایینه. دیروز یه سخنرانی بود توی دانشگاه که یه آقایی که مثلا فوق دکترای انرژی هسته ای داشت سخنرانی می کرد. خیلی چرت وپرت گفت. آخر بحثش هم به سیاست و رییس جمهور قبلی و فعلی.

وسط بحث چندتا از بچه ها گفتن که چرا ما بجای استفاده از انرژی هسته ای از نفت و سوخت فسیلی که داریم استفاده نکنیم و اصلا چرا انقدر همش می گین انرژی هسته ای.

فعلا بای

سمیه سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:21 ب.ظ

... ما تو را در کانون عالم نهاده ایم ... نه به آسمان متعلق گردانده ایمت نه به زمین. نه فانی هستی نه جاودانی. تا بتوانی خویشتن را آزادانه و شرافتمندانه ... آنچنان که مایلی و ترجیح می دهی بسازی.
از کتاب گفتار در باب مقام انسان اثر جووانی پیکودلامیراندولا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد