خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

ریستارت کردن اتومبیل

..دیروز یک باران حسابی زد این دومین بارانی است که امسال شروع شده بود. در نتیجه عملا سطح خیابانها شبیه آب صابون لیز شده بود برای رانندگی. اتفاقا من هم دیروز کاری داشتم و با ماشین رفته بودم بیرون توی مسیر کلی ماشین دیدم که یا به کناری لیز خورده بودند یا زده بودند به همدیگر. عصر موقع برگشت به خانه وقتی سوار ماشین شدم دیدم که ماشین سنتر-لاک شده است و هر کاری کردم کلید توی استارتر حرکت نمیکرد. اون موقعه عصر هم به خاطر مراسم مذهبی اینجا عملا خیابانها تعطیل بود و نمیشد که مکانیک ماشین خبر کرد..یه فکر جالب که در آن لحظه مشکل مرا حل کرد اینبود که یکی از کابلهای باطری را باز کردم و بعد از چند ثانیه دوباره بستم. با اینکار کل سیستم برق اتومبیل قطع و وصل مجدد شد. اینبار بدون هیچ مشکلی ماشین روشن شد. خیلی وقتا تجربیات ریستارت کردن کامپیوتر در جاهای دیگه هم بدردمون میخوره.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:04 ب.ظ http://lovepaste.blogsky.com

مطالبتان زیبا بودند.به کلبه درویشانه من هم سری بزنید خوشحال میشوم.

مهدی پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:39 ق.ظ http://lovepaste.blogsky.com

سلام.ممنون که آمدی و کلبه مرا با نظرت نورانی کردی.من لینکتان کردم تا از نوشته های قشنگتون بیشتر استفاده کنم

نیما چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:31 ق.ظ

سلام
واقعا نوشته هات جالبه من هر پست که می خونم لذت می برم.!!!

امیر پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ب.ظ

واقعا مشکلات تکنولوژی انگار بیشتر ار منافعشه! اگه مث من یه پراید داشتین هیچ وقت ماشینتون luck! نمی شد! :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد