خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

اعداد تصادفی

اتحادیه اروپا همزمان با درخواست تحریم کمکهای فنی به موسسات ایرانی در زمینه برخی طرحهای به اصطلاح اتمی؛ امروز کمک یک میلیون دلاری خود برای تجهیزات طرح پروژه سینکروترون در اینجا را تصویب کرد و ارایه مبلغ یک میلیون دلار را منوط به گرفتن لیست تجهیزات مورد نیاز در اینجا عنوان کرده است. در یکی از شرایط مربوط به «قراردادهای خرید تجهیزات» اعلام شده است که این تجهیزات بایستی منحصرا از اتحادیه اروپا خریداری شود و تجهیزات سفارش داده شده از ایالات متحده یا آسیا مشمول این پرداخت یک میلیون دلار نخواهند شد. نتیجه اینکه بایستی تمام تلاش در جهتی باشد که تجهیزات مورد نیاز از اتحادیه اروپا خریداری شود و گرنه پول بی پول..

-------------------------------------------

عید نوروز هم آمد و امسال هم به سلامتی بهارش تا الان خوب آغاز شده است. ایران هم شنیده ام که همه دور سفر و تفریح ایام تعطیلات هستند. آب و هوای آنجا الان فوق العاده است.شاید بهترین زمان آرامش و سرزندگی در انجا همین دو هفته تعطیلات نوروز باشد. این از خاطرات نوروز سالها در ایران هست. از ۲۸ اسفند شروع یک دوره جالب و هیجان انگیز است. تا ۱۲ نوروز همه پر انرژی هستند و ۱۳ نوروز هم تا بعدظهرش خیلی خوب است ولی از ان به بعد دوباره زندگی روزمره و هشیاری بعد از تفریحات تا سال بعد..

-------------------------------------------

یک مطلب جالب که فکر میکردم تنها برای خودم اتفاق افتاده است. چندین روز متوالی هنگام رانندگی در خیابان بی اختیار وقتی به پلاک ماشین جلویی نگاه میکردم میدیدم که اعداد روندی مثل ۵۷۵۷ یا ۴۴۲۲ یا شبیه آن میدیدم. هرچند که این همیشه اتفاق نمیافتاد ولی به حدی بود که توجهم را جلب میکرد. همینطور وقتی ناخودآگاه به ساعتم نگاه میکردم وهمین امروز هم اتفاق افتاد ساعت ۴:۴۴ را میدیدم. در اینترنت در مورد این مسئله جستجوی چند دقیقه ای کردم و نتایج جالب دستگیرم شد حداقل فهمیدم که این مسئله را خیلیهای دیگر هم تجربه کرده اند....

نظرات 3 + ارسال نظر
دوست سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:43 ب.ظ http://www.faghat-doost.blogfa.com

سلام
سال نو مبارک
مطالب خوبی دارید
امیدوارم سال جدید سال رسیدن به همه ی آرزوهای خوبتون باشه
وبلاگ "حرفهای دوست" به روز شد.
خوشحال میشم نظر شما دوست عزیز رو هم بدونم
منتظر حضور و نظر خوب شما هستم

اقلیما شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ق.ظ http://www.eghlima-m.blogsky.com

میشه یافته هات در مورد اعداد مرتب رو به من هم بگی؟

[ بدون نام ] شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:54 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد