خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

باکیو Bakio

این آخر هفته ظاهرا هوا آفتابی و مطلوب است. فرصت خوبی برای کنار گذاشتن تنشهای کاری و رفتن به طبیعت. هفته گذشته به منطقه ای زیبا در سواحل اینجا رفتیم. «باکیو» منطقه ای فوق العاده. کوهستانی در کنار دریا. جزیره ای کوچک که پلی چند صدمتری آنرا به ساحل کوهستانی وصل میکرد. هوا مه آلود و آفتابی و امواج دریا طوفانی و صدای امواج آهنگین و بوی دریا از همه بهتر بود. خانه قرمز رنگ هرچند که بازسازی شده است ولی حدود هزار سال قدمت دارد. مکانی دینی تفریحی و چیزی شبیه امامزاده های در ایران است که معمولا بر بام کوهها یا مناطق صعب العبور ساخته شده اند.

 -----------

اخبار امروز همه جا لحظه به لحظه سونامی انقلابهای خاورمیانه ای که مثل بقیه اتفاقات خاورمیانه بی نظیرند را پوشش میدادند. سرانجام مردم مصر هم امروز پیروزی انقلابشان را جشن گرفتند. پوشش سالگرد جشن انقلاب ۵۷ مردم ایران هم در همین روز همزمانی جالبی بود که در اغلب اخبار جای خود را داشت. تغییرات گسترده در منطقه خاورمیانه امید آن را میدهد که فشارهای تحریم و تبعیض نژادی که توسط برخی کشورها بر مردم ایران اعمال میشود را کاهش دهد. 

------------

خنک آن قمار بازی که بباخت هر چه بودش...بنماید هیچش الا هوس قمار دیگر (مولانا)

   

نظرات 5 + ارسال نظر
تازه نفس شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ب.ظ http://myhotevents.persianblog.ir/

سلام

چقدر عجیب بود این بیتی که از مولانا نوشتید!!! شایدم نشه گفت عجیب اما یه طور خاصی آدم رو به فکر وا می داره!

آرزو پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ب.ظ

مطالب مفیدی نوشته اید. من ۲۵ بهمن تهران بودم. بالاخره استاد دانشگاه آزاد شدم. این سبزی ها واقعا خودشون رو ضایع کردن. بی بی سی میزنه سبزی ها میرقصن. ۲۶ بهمن همش فحش میدادم به موسوی و کروبی خائن و بی بی سی موج سوار.

[ بدون نام ] شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ

نظر من کو؟؟؟

آ سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

چند روز پیش یک پست گذاشته بودین. الان نیستش. چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.mashreghnews.ir

mashreghnews.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد