خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

جام جهانی ۲۰۱۰

در مدت یکماه گذشته اتفاقات متفاوتی افتاد. من بازی های جام جهانی را دنبال میکنم و از روز اول پرچم اسپانیا را پشت شیشه اتومبیلم نصب کرده ام. خوشحالم که مثل پرچم آرژانتین؛ برزیل و غنا تاریخ مصرفش در جام جهانی هنوز نگذشته است. حتی پرچم قوی آلمان هم که دیشب کنار گذاشته شد. از چند روز پیش که هشت پای معروف آکواریوم اوبرهاوزن پیروزی اسپانیا را پیش بینی کرده بود میدانستم نیازی به در آوردن آن از پشت شیشه ماشین نیست! اکنون وقتی در خیابان رانندگی میکنم از دیدن اتومبیلهای دیگر که مثل من پرچم اسپانیا را پشت شیشه ماشینشان دارند احساس همدلی میکنم.

---------- 

هفته گذشته سفیر فرانسه به مرکزمان آمد و از لابراتوار من هم دیدن کرد. به او گفتم که ما هیچ محدودیتی برای همکاری فنی متقابل با همکارانمان در مراکز سینکروترون و کارخانجات فرانسوی نداریم. ازو پرسیدم که آیا در مسایل مربوط به ویزا و... برای ایرانیان تفاوتی با سایر کشورها بدلیل تحریم قایل میشوید؟ پاسخ داد «هرگز». البته میدانم که درست نگفته است و یا خبر نداشته است! چون ایرانیان فراوانی در ماههای اخیر دچار مشکلات ویزا برای ورود به فرانسه شده اند. سفیر فرانسه در اینجا؛ خانمی با مدرک علوم انسانی است و در نتیجه وقتی دستگاههای موجود در لابراتوار را دید کلی چشمهایش باز شد و تحسین کرد. در صورتیکه چنین تجهیزاتی برای مهندسین اصلا جای تعجب و تحسین ندارد.

---------- 

رزولوشن ۱۹۲۹ سازمان ملل مدتی پیش بر علیه ایران نوشته شد. بیشتر تمرکز در بندهای آن قسمتهای امنیتی اقتصادی و علمی آن کشور را نشانه رفته بود. تنها شخصی که در این رزولوشن به افراد قبلی در لیست سیاه اضافه شده بود مدیر مرکز شتابدهنده ملی ایران بود! هرچند که در رزولوشن ۱۹۲۹ سمت او را چیز دیگری وابسته به مراکز غنی سازی نوشته بودند ولی بعید نمیدانم که هدف اصلی نویسندگان رزولوشن؛ متاسفانه همان مسئله شتابدهنده و تکنولوژیهای وابسته بوده است. 

---------- 

هر چند که اصلا بدنبال چیزهای جدید و فشنهای موبایل و ...نیستم ولی بعد از ۶ سال گوشی موبایلم را عوض کردم. گوشی جدید تاچ اسکرین با امکانات ایمیل و اینترنت و ...است که از انتخابم خوشحالم.  گوشی سابقم دارای خاصیتهای ویژه [:-)]بود که حداکثر ۲۰ عدد پیام کوتاه روی آن میتوانستی داشته باشی و صفحه آنهم سیاه و سفید بود. حافظه نداشت. بعضی وقتها هم قبل از اینکه من گوشی را بردارم بطور اتوماتیک روی پیامگیر میرفت یا اصلا تلفن را قطع میکرد! یک آنتن بزرگ هم داشت که خیلیها آنرا فوق مدرن تصور میکردند :-)

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ب.ظ

مبارک باشه گوشیتون.

امیر دهنوی جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ق.ظ http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

رئوف دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام
خوبی؟
اول قهرمانی اسپانیا مبارک و دوم گوشیتون مبارک باشه.

[ بدون نام ] جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ق.ظ http://shayad.persianblog.ir

سلام
گوشی نو مبارک !
نمیدونم چرا نمی تونم به گوشی های سامسونگ و ال جی اعتماد کنم و دست بگیرم ! اگر خوب بود و راضی بودید خبر بدید ما هم تست اش کنیم :)

راستی بعد ازین اینجا می تونید سر بزنید که مطلب خیلی بلند نباشه اذیت شید تو خوندنش ! :)

تازه نفس سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ب.ظ http://myhotevents.persianblog.ir

خوبه که حداقل تابستون برات تابستونه!

سلام
خوبی ؟
خوشی ؟

تازه نفس سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ب.ظ http://shayad.persianblog.ir

سلام

آخ ببخشید این کامنت بالایی واسه کس دیگه ای بود . چون اون هم بلاگ اسکایی بود اشتباهی شد :(

تازه نفس پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ

واقعنی اون کامنته برا کس دیگه بود (برای نهال . اگه تو کامنت ها اسم اش رو دیده باشید) هر دو کامنت رو همزمان باز کرده بودم که ..... ببخشید !

اونجا هم آپ می شود به زودی :دی
اما شما چرا آپ نمی کنید . خبر تازه ای نشده که تعریف کنید؟

[ بدون نام ] جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ق.ظ http://shayad.persianblog.ir

سلام
به قول بچه ها (!) new up :دی

* جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:45 ب.ظ

کامنت همه رو اجازه میدی ولی کامنتو منو سانسور میکنی. چرا؟ آخه چرا؟ من دردمو به کی بگم؟

**** ******** جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ

صاحب این وبلاگ مدتیست ناپدید شده است. ازیابنده تقاضا میشود به آدرس *******************************تحویل داده و مژدگانی دریافت دارد. شماره تلفن ******** **

تازه نفس جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ق.ظ http://shayad.persianblog.ir

جناب ****** حالا فرض کنید ما یافتیم ! چطوری اصلاع بدیدم بهتون ؟؟!!!!

آزاد یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ق.ظ http://blog.cheshmehregi.com

سلام دوست گرامی ، بلاخره بعد از 7 سال جنگ عراق پایان یافت - آمریکا قصد دارد پیروز خود را در عراق جشن بگیرد ، آیا شما قبول دارید که آمریکا برنده این نبرد بوده ؟ و یا شما هم هنوز باور دارید که سلاح های کشتار جمعی در عراق دلیل اصلی حمله آمریکا به عراق بود ؟ اگر فرصت داشتید خوشحال می شوم مطلب بنده را در این مورد بخوانید . موفق و پیروز باشید

تازه نفس چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ق.ظ http://shayad.persianblog.ir

جام جهانی ۲۰۱۰ تموم نشد پس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد