خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

انتخابات رییس جمهوری دهم

 هفته گذشته دو بار از سفارت ایران تماس گرفتند که روز جمعه انتخابات در سفارت از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعدظهر برگزار میشود. من هم امروز صبح رفتم که هم سری بزنم آنجا و هم رای بدهم. قبل از رفتن دیوان حافظ را باز کردم صفحه ۲۲۲ این آمد: 

مژده ای دل که مسیحا نفسی میاید... که ز انفاس خوشش بوی کسی میاید 

 از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش...زده ام فالی و فریادرسی می آید  

 هر چند که دلم با کسی دیگر بود ولی به خاطر مصالح ملی ایران به یک نفر دیگر رای دادم؛ باشد که جزو اکثریت رای ایرانیان باشد. :-)

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:46 ب.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

یه دوست! شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:17 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

دختربهار شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ

حالا جزو رای اکثریت بودییییییی
:((
من هنوزم باورم نمیشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ق.ظ

پیشگوییهای نوستراداموس- سانتوری ۱۰- رباعی ۶۵
....کسی که گفتار تندی دارد؛ شکاف وحشتناکی ایجاد میکند.
شمشیر تیز تا دسته اش در همه فرو میرود. آه ای *م؟~~ پهناور؛ نابودیت دارد نزدیک میشود. نه نابودی دیوارهایت بلکه نابودی خون و جوهره ات...

صدف پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ق.ظ http://morvarideshgh.blogsky.com

سلام دوست عزیز
مهم نیست که به چه کسی رای دادی ولی الان اوضاع اینجا خیلی بده طرفدارای آقای موسوی واقعا دارن اذیت میشن و من که یکی از طرفدارای آقای رضایی هستم باهاشون همدردی میکنم و خیلی ناراحتم از این اوضاع .


موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد