خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

انتخابات ریاست جمهوری ایران

یکی از همکاران و در واقع دوستان مسئول در مرکز سینکروترون سولیل  SOLEIL Synchrotron یکهفته به اینجا آمده است. او را از طریق برنامه های سازمان بین المللی انرژی اتمی IAEA جهت کمک فنی به کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه به اینجا دعوت کرده ایم و به مدت یک هفته برای انجام آزمایشات و مطالعات مدولاتور و مولد پالسهای قدرت و نیز الکترومگنتهای پالسی به من کمک میکند. من نیز حدود دو سال پیش به سولیل رفته بودم... 

مولدهای مورد تست در حدود 5500 آمپر جریان الکتریکی و در یک مورد حدود 100 کیلو ولت ولتاژ را برای الکترومگنتهای متصلشان بصورت پالسی تولید میکنند. البته کاملا بدیهی است که انرژی و میدان مغناطیسی تولید شده بصورت پالسی است.... 

همراه خودش کتابی آورده بود در مورد پرندگان. دایرت المعارف پرندگان که وقتی برای چند لحظه آنرا نگاه کردم کلی زاویه دیدم را تغییر داد. اینکه در اطراف ما و در طبیعت چقدر پرندگان و زیباییهای طبیعی وجود دارد که شاید ما تمام عمرمان هم از وجود آنها مطلع نشویم. این واقعا خوشایند نیست... به او گفتم که خودم علاقه وافری به طبیعت گردی دارم و اینکه چند ماه پیش در ایران کلی پیاده روی کردم. معمولا کارهای فنی و زندگی روزمره ماشینی برای ما خاطره های محشری ایجاد نمیکند و حال آنکه تمام خاطرات زیبای من از طبیعت و تجربیات غیر ماشینی بوده است.  

-------------------------- 

فصل انتخابات رییس جمهوری ایران هم به اندازه و شدت انتخابات رییس جمهوری ایالات متحده میتواند اثرات مثبت و آرامش بخش و یا منفی و تنش زا برای آینده جهان و داخل ایران داشته باشد. انتخابات ایالات متحده با نتایج مثبت و امیدوار کننده ای برای آن کشور و جهان به پایان رسید؛ بایستی دید که دو هفته دیگر ایرانیان چه کسی را بهتر از دیگران میپسندند! 

نظرات 4 + ارسال نظر
راستگو چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
انجمن سایت راستگو یک سایت تفریحی، فرهنگی، علمی و ... است که می توانید مطالب مفیدی در آن پیدا بکنید.
با عضو شدن در انجمن راستگو و فعالیت در آن می توایند از امتیازاتی که به کاربران فعال تعلق می گیرد، استفاده کنید.
آدرس انجمن راستگو: http://forum.rastgo.com
جوایزی که به کاربران فعال تعلق می گیرد، در لینک زیر قرار دارد:
http://forum.rastgo.com/ndash-t1949.html

موفق باشید

دختربهار پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ق.ظ

دایرت المعارف پرندگان! باید خیلی جالب باشه.
.
تب انتخابات که اینجا خیلی بالاست. سیاست هم خیلی پیچیده است.
-------------
در مورد پست قبل:
به خانومه می گفتی خودت سه تا کارتو باهم انجام بده چرا من یه کارو سه بار انجام بدم!
.
و شعر مولانا و حسن انتخاب تو هم که همیشه عالیه

یاران میر حسین شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ب.ظ http://www.mirhussein.com

آمده ام که سر نهم عشق تو را به سر برم.
ور تو بگوییم که نی؛ نی شکنم شکر برم....

حامی رضایی جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:23 ب.ظ

نسل حماسه های جاویدان.
رای ما محسن رضایی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد