خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

Call for Tender

عصر آخر هفته شام مهمان سفارت ایران بودم. جمع دوستانه و جالبی بود که کمتر پیش میاید. شام را دو نفر از کارکنان سفارت به مناسبتی ترتیب داده بودند. چلوکباب ایرانی بود که طعم غذاهای ایرانی را دوباره برایم زنده کرد....

فردا بایستی برای بررسی نتایج  Call for Tender مناقصه خرید برخی تجهیزات سینکروترون به دفتر اتحادیه اروپا در وزارت برنامه ریزی اینجا برویم. طی دو روز قرار است شرکتهای مورد نظر را انتخاب کنیم و سپس پروسه پرداخت توسط اتحادیه اروپا انجام شود. این در واقع همان کمک یک میلیون دلاری است که اتحادیه اروپا برای خرید تجهیزات طرح شتابدهنده سینکروترون به این کشور کمک کرده است و سرانجام بعد از دو سال عملی شده است. در امر انتخاب شرکتها علاوه بر هزینه پیشنهادی بایستی مسایل دیگری از جمله تخصص جهانی شرکت و دسترسی بعدی به تعمیرات و مسئله مهم تامین Spare parts قطعات مورد توجه واقع میشود.

-------------------

در کارگه کوزه گری بودم دوش     دیدم دو هزار کوزه گویا و خموش

هر یک به زبان حال با من گفتند    کو کوزه گر و کوزه خر و کوزه فروش

این غافله عمر عجب میگذرد    دریاب دمی که با طرب میگذرد

ساغی غم فردای حریفان چه خوری    پیش آر پیاله را که شب میگذرد 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
دختربهار جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ب.ظ

با خوندن عنوان مطلبت یاد آهنگ tender hands کریس دی برگ افتادم... اما این tender کجا٬ اون کجا... توی انگلیسی چقدر این کلمات مشابه با معنای متفاوت زیاده... توی فارسی هم داریم؟
شعری که انتخاب کردی مثل همیشه قشنگ بود.

حسین میرمحب سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:28 ب.ظ http://f-sites.persianblog.ir

سلام ... وبلاگ من با معرفی چندین سایت که ویژه نامه محرم داشته اند به روز شد ... خوشحال می شوم نظرتان را درباره وبلاگم بدانم ... قبلا بخاطر همه چیز ممنونم

فرشید خدادادیان چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.azfarshid.blogsky.com

شاه رفت

رئوف یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:42 ب.ظ http://raoof-v86.blogsky.com

سلام خوبی ؟
نمی دانم چرا نمی آپی؟
من آپیدم.
موفق باشی.

نعیمی چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.paysdefrance.blogfa.com/

دوست عزیز سلام
با توجه به تخصص فنی جنابعالی ، زیستن با خیام و مولوی و حافظ حکایت از ذوقی بودن طبع شما دارد و این امر قابل توجه است. از آشنایی با شما خوش وقتم . من نیز در مورد فرانسه می نویسم و اخیرا نیز یکی از ایرانیان شاخص در حوزه اختر نجوم و شاغل در رصد خانه پاریس را به مخاطبانم معرفی کرده ام . با آرزوی به روزی

دکتر اسماعیل جلیلی شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ق.ظ


اندشیمند همشهری

با سلام و احترام

من اسماعیل جلیلی از همشهریان هستم . در انتخابات مجلس هشتم شرکت کرده ام . امید وار به حمایت طبقه فرهیخته شهرم پا در راهی نهاده ام که سعادت همشهریانم را در آن آرزو کردم . منتظر دریافت تذکرات و نظرات شما هستم .
از حجی سراغت را می گیرم همواره ....

برادر شما دکتر جلیلی

مرجان شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.khaterateroozaneh.blogfa.com

خیلی قشنگ بود. اگر حاضرید تبادل لینک کنیم.

نیما سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:02 ق.ظ http://www.biname.blogsky.com

سلام
آپ شدم.
په بیو دیه !!!
خوش باشی

پسر تابستان چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:04 ق.ظ

با سلام .مطالب زیبا و پر محتوای شما حاکی از تلاش مستمر شما دارد.یا این بیت افتادم:
گفت پیغمبر که چون کوبی دری عاقبت زان در برون آید سری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد