خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

شب یلدا ۱۳۸۶

شب یلدا ۱۳۸۶:

شب یلدا

------------------------------

چند روز اینجا تعطیل بوده است و وقت نسبتا زیادی بود که بتوانم فیلمهای سینمایی را نصفه و نیمه تماشا کنم. از جمله فیلم با حال The Majestic از جیم کری که در آن کری تمام خاطرات زندگیش را بعد از بازگشت از جنگ از دست داده بود و حتی اسم خودش را هم فراموش کرده بود و ماجراهای جالبی... همچنین فیلمی سینمایی با عنوان«The League of Extraordinary Gentlemen» شب گذشته نشان میداد. فیلمی تقریبا کومیک بود که تا اواسطش را تماشا کردم. فیلم اینگونه آغاز شد که شخصی از لندن به دفتر کار آلن در افریقای جنوبی آمد. او به <آلن> گفت: من از طرف دولت لندن آمده ام؛ امپراطوری بریتانیا به شما نیاز دارد. <آلن> پیپش را درآورد و با آرامی پاسخ داد: این مهم نیست که امپراطوری به من نیاز دارد. مهم اینست که آیا من به امپراطوری نیاز دارم؟ و ماجرا از این پاسخ آغاز شد. اواسط فیلم بیشتر مضمونهایش تکراری شد و از انجاکه دیروقت بود بقیش را تماشا نکردم.

نظرات 12 + ارسال نظر
زینب جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ب.ظ http://www.zeynab73.blogsky.com

سلام
شب یلدا بهتون خوش بگذره...

حسین شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.mismycity.com

سلام آقای ورناصری قرار برای عید واسه دوستان تو بعضی کشورها چند نسخه از مجله قافله بختیاری رو به رایگان ارسال کنم .دوست دارم شما هم اونو بخونید اگه مایل بودید نشونی کاملتونو در اونجا واسم ایمیل کنید.

دختربهار شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ب.ظ

جشن گرفتن شب یلدا جزو رسومیه که من واقعا دوست دارم٬ یه رسم واقعا قشنگه.

یلدا مبارک ک ک

خدادادیان دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:42 ق.ظ

درود
تعطیلات خوش بگذره
مصاحبه من در باره پل نگین:
http://radiozamaaneh.com/rohani/2007/12/post_178.html

نیما سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:07 ب.ظ http://biname.blogsky.com

سلام
فرستادم برات.به ایمیلت یه سری بزن.
منتظرم
خوش باشی

خدادادیان سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ب.ظ

یازده دی سالروز افتتاح باشگاه نفتون گرامی باد

جمولی پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام
## ؟؟ کوچیر بیدی ویدی همونه مون.بعضی وختا آدوم یه چی هانه ز ویر نی بره ...
سی مو یکی ز همونا تونی . هر جا هدی بیادت هدوم.شاید نشناسی ولی همیشه به یادت هدم .من او دنیا ایسا دارین به سرعت اتم ارین. ایما به سرعت قاطر پیره ...
جمولی بروزن فضولی نام تخصص من است ودر اصل نام یک کتاب.
مندیرتم بیای هونه .

حسن کچل جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ب.ظ

سلا م
مهندس جوان یادی هم از حسن کچل بکنید. حسن از این مردم واین دو رنگی ها خسته شده. شاید حسن کچل هم بیاد اونور آب شاید فرجی بشه.
خوش باش

. جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ب.ظ

.

نگار شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ق.ظ

سلام. عکسه خیلی بامزست. امسال صداسیما در مورد شب یلدا چندتا برنامه جالب نشون داد بر خلاف سالای قبل. به منم سر بزن خوشحال میشیم.

نیما یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:38 ق.ظ http://biname.blogsky.com

سلام مسیو
خوبی؟چه خبر ؟التماس دعا دارم شدیدا ......!!!
کی ایای ؟
خوش باشی

جمولی شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام
خو وی دلمون تنگ وابیده سیت

اخوم یچی بت بگوم که تا حالا هیشکی ز بچل بت نگو ایر چه یک کم زیه :

عیدت منه عیدا
عید غد یمنه خذمتت موارک با اگوم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد