خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

امواج موبایل برای سلامتی مضر است

توی چند روز گذشته یک سری مصاحبه داشتم با برخی خبرگزاری های داخلی. علت آن هم اینست که قرار است موضوعی در هفته های آینده در مجلس ایران مطرح شود که چون من هم به نوعی اطلاعاتی فنی در این زمینه داشتم مخاطب واقع شدم. امروز یکی از خبرگزاریها به موبایلم تماس گرفت و در حدود ۴۰ دقیقه مصاحبه تلفنی طول کشید. الان متوجه شده ام که واقعا وقتی میگویند امواج گوشی های موبایل برای سلامتی مضر هستند حداقل برای من درست است چون گرمای غیر قابل تحملی در اواخر مصاحبه روی گوش سمت چپم که موبایل را داشتم احساس کردم.

هوا هفته گذشته برای چند روز کاملا گرم شد ولی امروز دوباره خنک شده است.

خواندن کتاب «نیروی حال» اثر اکهارت تول را برای اوقات تفریح به همه پیشنهاد میکنم هر چند که خودم هنوز مطالعه نکردم ولی چند برگ آنرا دیدم کتاب جالبی است به خصوص برای انهایی که درگیر افکار وحشی ذهنی هستند.

نظرات 2 + ارسال نظر
گرگ سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ب.ظ http://simi.myblog.ir

سلام. خوبین
دارم در مورد اسلک تحقیق می کنم که به وب شما رسیدم.(البته بعد از ترجمه سایت اسلک!). راستی شما توی یه شتابدهنده کار می کنین؟( چه هیجان انگیز) آخه من یه دانشجوی سال آخری لیسانس فیزیک اتمی مولکولی هستم هنوز :(
کلی از آرشیو ها تو خوندم کاری که هیچوقت نمی کنم!
خوشحال می شم به من سر بزنی
خوش باشی و سلامت

گرگ سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ب.ظ

راستی در مورد موسسه عبدالسلام تریسته اگه بیشتر بنویسی خوشحال میشم. بدم نمیاد جایی بورسیه ام کنه و برم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد