خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

پایان سال ۱۳۸۵

...به روزهای آخر سال ۱۳۸۵ نزدیک میشویم. در سالی که گذشت تجربه های جالبی در زمینه کاریم بدست آوردم. همچنین تجربه های جالب غیر کاری فرهنگی اجتماعی اقتصادی.

...«چون آخر سال است مجبورم واقعیتی را که خیلیها در ایران از آن مطلع نیستند را یاداوری کنم و آن اینست که خارج هم خبری نیست اینقد خیال پردازی توی ذهن نکنید به خصوص برای افراد کم سن و سال تر میگویم که فکر میکنن حالا توی خارجه چه خبره. این چیزهایی هم که توی تلویزیونهای خارجی دیده میشه بیشتر تبلیغات هست که از توش پول در میارن.

یک واقعیتی هم برای اینایی که در خارج از ایران هستن میگم که ایران هم خبری نیست اینقد خیال پردازی توی ذهن نکنید به خصوص برای افراد مسن تر میگم که تحت تاثیر اخبار تلویزیون های خارجی فکر میکنن حالا توی ایران خیلی سخت میگذره. اینا بیشتر تبلیغات دشمنان ایران هست که از توش پول در میارن. در واقع همه جا آسمان یک رنگ هست و این فقط به خود خویشتن بستگی داره که چطور به این عالم پهناور جهان هستی نگاه وکنیم... در همین لحظه بود که صدای بلندگوی سالن سمینار قطع شد» و من از خواب بیدار شدم. ولی توصیه دوستانه من به افرادی که خارج از ایران زندگی میکنند اینست که اگه پتو یا تشک برقی استفاده میکنین درجش رو روی ۲۴ درجه بزارید حتی اگر هوا خیلی سرد باشه درجش رو بالاتر از ۳۰ درجه نزارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد