خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

Cheese Day

به سلامتی کنفرانس ایپاک شتابگرهای آسیایی یک فلوشیپ برای شرکت من در کنفرانس در نظر گرفته است. این فلوشیپ شامل بلیت هواپیمان؛ هتل مرکز RRCAT و هزینه شرکت در کنفرانس است. البته فلوشیپ را مرکز شتابدهنده ژاپنی Spring8 ارایه داده است. اسپرینگ ۸ یک شتابگر در ژاپن است که بزرگترین حلقه انبارنده برای سینکروترون در جهان را داراست. انرژی الکترونها در آن به ۸ گیگا الکترون ولت میرسد. محیط حرکت دوار الکترونها در آن ۱.۵ کیلومتر است. در سال ۱۹۸۷ کار مطالعات ان آغاز و پس از ده سال در سال ۱۹۹۷ بطور کامل تکمیل شد.

------------

نظرات 3 + ارسال نظر
حبیب جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:55 ب.ظ http://shadmehrgroup.co.sr

www.shadmehrgroup.co.sr www.shadmehrnews.tk هر دو آپ شدند با خبار جدید و مهم شما هم عضو خانواده بزرگ شادمهر شوید

اقلیما شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.eghlima-m.bogsky.com

من پنیر دوست میدارم.روز جهانی اون رو هم دوست می دارم.ولی من آخرش هم نفهمیدم که چرا یه روزو واسه پنیر در نظر گرفتن!!!

خودم سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:48 ق.ظ

به زودی در همین مکان خاطرات و شگفتیهای سفر به اینجا را مینویسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد