خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

جام جهانی آلمان

تقریبا مقاله ام برای کنفرانس شتابگرهای امسال در اسکاتلند آماده شده است. البته بعد از چندین بار خواندن و ریوایز مجدد.

....همچنان منتظر بازی ایران در روز یکشنبه آینده مقابل مکزیک برگزار میشود هستم. امیدوارم که در جام جهانی امسال حداقل ایران بتواند تا یک چهارم برود؛ البته منطقی هم فکر کنیم بایستی ایران بتواند از بین چار تیم مکزیک؛ آنگولا و پرتقال به دور یک هشتم صعود کند.

-------------------------------------

برای اینکه باطری لپ تاپ بیشترین طول عمر را داشته باشد شیوه موثر اینست که:

۱-تا زمانیکه باطری به طور کامل خالی نشده است؛ دوباره آنرا شارژ نکنیم.

۲- موقع کار کردن با لپ تاپ بهتر است اگر باطری ۱۰۰٪ شارژ نیست آنرا در حین کار شارژ نکنیم. در این حالت بایستی از طریق باطری با آن کار کنیم تا کاملا خالی شود و بعد لپ تاپ را خاموش کنیم و به برق وصل کنیم تا در مدت ۲-۳ ساعت شارژ شود. ولی اگر ۱۰۰٪ شارژ باشد میتوان موقع کار کردن همچنان به برق وصل باشد. نکته در اینجاست که: هنگام کار با لپ تاپ برای اینکه باطری سریع خراب نشود کامپیوتر یا بایستی از طریق باطری کار کند(وقتی شارژ ۱۰۰٪ ندارد)؛ یا از طریق برق شهر(وقتی ۱۰۰٪ شارژباشد).

نظرات 3 + ارسال نظر
دانیال چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:43 ب.ظ http://downloading.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی دارید به من هم سر بزنید من وبلاگ رو 5 یا 6 باز به زر میکنم و هر چه شما بخواهید در آن قرار میدهم خوشحال میشم سر بزنید راستی اگر با تبادل لینک موافقید لینک من را قرار دهید بعد به من خبر دهید تا لینکتون رو بذارم ممنون موفق باشید بای

پیام ازادی چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:08 ب.ظ http://paiamazadi.blogfa.com

salam dooste gerami
matalebe jalebi neveshtin har chand vaght nakardam kamel bekhanam
arezooye moafaghiate roozafzoon ra baraye shoma khastarim

محمود چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام. من که امیدوار هستم ایران تا فینال هم برود. الهی آمین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد