خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

گزارش عملکرد سالیانه

دیروز رکورد بودن من در دفتر کارم شکست. مدتی معادل ۱۰ ساعت و ۳۳ دقیقه در یک روز پشت میز کارم بودم.

رکورد کار مفیدم هم چند ماه پیش بود که داشتم بی وقفه روی یک طراحی الکترومگنت کار میکردم تقریبا چیزی معادل ۸۰٪ بود.

مینیمم کار مفیدم هم مربوط به یکی از روزهای اول سال بود که فکر کنم ۷٪ بود.

تعریف کار مفید هم اینست: فعالیت فکری و عملی که در راستای پیشرفت کار انجام شده.

نظرات 1 + ارسال نظر
شیرزاد سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:30 ب.ظ

من رکورد کار مفیدم یک روز در مهرماه ۱۰۰٪ بود. ..آمدم سرکار و تقریبا نیم ساعت سرکارم بودم ولی این نیم ساعت واقعا کار کردم. حتی یک دقیقه هم استراحت نکردم... به منم سر بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد