خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

Septum

امیدوارم که مناقشه اتمی ایران و اروپا به صورت صلح امیز حل شود. این در واقع حق ایران است که بتواند تحقیقات خود را در هر زمینه علمی انجام دهد و در کنار آن به مقررات بین المللی هم پایبند باشد. به نظر من صحبت های رییس جمهور ایران دکتر احمدی نژاد در این زمینه کاملا عادلانه و منطقی است...

..امروز که سرگرم کار بر روی طراحی Thin Septum بودم متوجه شدم که زاویه مربوط به مقدار انحراف اشتباه بوده است. در آخرین مرحله در خط انتقال یا Transfer Line از بوستر به حلقه اصلی نیاز به یک الکترومگنت پالسی است که با زاویه معینی الکترونها را از ترانسفر لاین به حلقه وارد کند. این زاویه بسیار مهمی است که در طرح فعلی اشتباه بوده است. در واقع قرار بوده است که تمام تجهیزات TL از ماشین Bessy I در اینجا هم استفاده شود ولی در آخر نیاز به یک سپتام بود که در طرح فعلی از ماشین SLS در سوییس کپی شده است. اشتباه از همینجا آغاز شده است که زاویه انحراف آن متفاوت بوده است .... این را از نقشه های اوتوکدی که امروز روی انها کار میکردم متوجه شدم...دوست دارم که مثلا بعد از ده سال همین مطالبی را که الان نوشته ام بازخوانی کنم و نظرم را راجع به آنها بنویسم..

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد