خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

خاطرات روزانه

When Going Gets Tough, Tough Gets Going....

قرمه سبزی

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب دیروز عصر در یک هتل مهمان سفیر ایران بودیم؛ تعداد زیاد نبود ولی تقریبا از ملیتهای اروپایی و آسیایی در این مهمانی حضور داشتند...از بقیه چیزها که بگذرم در موقع صرف غذا از دور دیدم که روی قسمتی از غذا اصطلاحا Persian foods یا غذاهای ایرانی نوشته است. یکی از آنها هم شبیه قرمه سبزی ایرانی بود. کلی ذوق زده شدم که بالاخره میتوانم اینجا یک قرمه سبزی با حال بخورم ولی خوب شبیه قرمه سبزی بود. در واقع خورش فسنجان بود...
نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی از گنجینه سخن سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:54 ب.ظ http://ganj-e-sokhan.blogsky.com

سلام
فکر کنم که بار اولمه که به وبلاگ شما سر می زنم.
وبلاگ جالبی دارید.
امیدوارم در هدفی که پیش گرفتی موفق و موید باشی.
اگه وقت کردی به من هم سر بزن.
ضمنا نظرتو راجع به وبلاگ و نوشته هام بنویس.
خیلی خوشحال شدم که با وبلاگت آشنا شدم.
منتظرت می مونم.
در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد